Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, April 2, 2011

malam ini....esok pagi....

salam semua...

da bnyak ari gak aku tinggalkan belok aku ney..bkn sbb bz pon..malas je terlebey..haha sbnarnye aku dok khusyuk melayan muvie..heheh..ye la bosan je dok bilik ney..huhu..act, aku baru je pas balik dinner astronomi kt restoran pen mutiara...aku bkn dak astro pon tp saja je nk join...*nk mycsd sbnarnye...heheh..ok dinner tu best gak..sbb mkn sedap...ahahha..actvt cam biasa je..lucky draw,ada game n yg paling syiok ada karok la..haha..waa..ada sorg minah ney suara dy perghhh sedap syial lah...teruja kejap..tasya kot nama dy...lagu kesetian by siti sarah mmg best....n congrat to atin sbb anda bertuah mlm ney...simpan moooo tu elok2..

hmm..spatutnye mlm ney aku kne tdo awal..sbb esok sharp 6.45am aku n dak2 rkm TI dah kna ada kat padang kawad...fulamakkk...dugaan apakah????????klas yg pkol 8 pon ssah nk bangun...semuanya terserah kpda rumetku..smoga tabah mngejut aku esok..hahha...ekceli esok kmi kna p lenggong sbb ada bwt khidmat masyarakat...aku harap sgt esok x ujan..sbb perjalanan ke lenggong tu agak bhya sbnarnye...harap2 esok perjalanan slmat dan actvt bjln lancar...

aku tgh x sedap ati utk esok sbnarnya...smua ney after my mom bg pesanan smlm..mak cakap 'skrg musim ujan,jln msti licin..esok hati2 nk p lenggong tu..jalan area2 grik tu paham2 je la..betol ka nk p ney?'...hmm... anak mak ney mmg kena p mak..ney under projek ko k...aku berdoa agar perjalanan kami slamat esok..tp kalu sudah tertulis yg sebaliknya..nk kata apa..redha lah semahunya...'kun fa ya kun'....siapalah kita untuk melawan takdir...tapi apa2 pon usaha lah semampu mungkin untuk mengelak dari sbarang musibah....

so..rasanya sampai sini dulu kot...aku pon cm da ngntuk2 ney...kekasih ati pon mcm smakin mnggoda2 je...hahhaha...incik toshiba sy ney pon nk rehat gak...ok to all readers doa2kan lah kumpulan kami esok slmat smpai dan pergi...n enjoy your weekend...papai^^

2 comments:

  1. good luck dilla (:
    sori tak dapat mnyumbang apa apa except tshirt tu. ececece :P
    doakan hang selamat sampai selamat balek na ?
    kalo nak kira, dok lam bilik pun bole jadik menda kan? kunn faya kunn ~~

    ReplyDelete
  2. sbab ada tshirt ney la smua org smngat nk p..hahah..tp seyes best..hehe..btol2 kt mana2 pun boley jd mnda x disangka..

    ReplyDelete