Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, April 21, 2011

jauh...

hola...

agak kerap gak aku mengupdate an..agak bwt semak la kt dashboard2 sapa yg memollow aku ney..huhu..ada mood aku update la..seyesly aku rasa lately ney aku jauh...jauh n jauh dgn smua org walaupun hakikatnya dekat...aku rasa mcm dok dlm dunia sendiri yg pisahkan aku ngn dunia org lain...*ceh ayat hampeh...hahah..
myb betol la apa kawan aku ckap kt aku dulu..sampai satu masa nnti rosnadila seolah2 mcm dok dlm gua x campur ngn org lain dan masa tu adalah stdy week....hahaha ok my dear quyah masa tu mmg dah sampai n aku mmg rasa aku macam org gua skunk ney..hohoh..terperap dlm bilik 24 jam..just kuar nk p mkn je..huhu..

stdy grup??ada..tiap2 ari geng tuzki bwt stdy grup..n aku cam kejap dtg kejap x dtg..malas??x tu bkn alasan knapa aku x dtg..cuma cmna nk ckp ek...aku klo dah tgk org lain smua maju ke depan mula la aku rasa cm adeyh lmbabnya aku ney..n mula nk rasa down sgt..spatotnya bnyak klebihan kt situ..aku boley tnya n rujuk org2 yg lebih hebat dr aku..tp tu la xreti nk guna peluang n kesempatan yg ada..xkan la tok guru nak cari anak murid an..tp kadang2 pon aku cm segan nk tnya..takot2 apa yg aku nak tanya tu sbnarnya mnda yg sgt simple dan x patot tanya pon...hmm sungguh buruk perangai...tapi tu lah aku..suka sgt fikir apa yg org lain akan fikir...

2 comments:

  1. takpa dilla ,,
    laen orang . laen cara studi (:
    takpa .. goodluck nah ? ^^

    ReplyDelete
  2. waa..tq effa...hg pon gud luck gak!!!dean list..dean list..hehe

    ReplyDelete