Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, April 8, 2011

bersuka2 dengan rela..

eeiiiiyyyaaahh...haha mmpu pon mngngkat kelopak mata ney...hahah..oh jap lupa...assalamualaikum n slmt mlm smua..hehe..3.17am..aku bru je terjaga dr tdo..tgh mamai tbe2 aku rasa cm nk update lak belok aku ney...aku pon capai la incik toshiba aku ney?knapa incik...haaa..korg pnah bwt application check jantina laptop x?aku dah bwt dan ternyata laptop aku seekor jantan..*seekor????hahah..sebuah kot..ke sebijik.??.hmm..cikgu bm tulun la betolkan eh..hoho..

AKU SUKARELAWAN!!!!!!!!
ok pg td aku ada join kempen tangisan jiwa..aku??kempen??hahha..jgn x caya..walaupon hakikatnya ada la mcm ketam ajar ank dy berjalan lurus...tp xley pakai konsep tu..kita ikot mcm apa yg tertafsir dlm salah satu surah dlm al-quran surah al-asr yg mana berbunyi 'Demi MASA. Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian. Kecuali yang beriman dan yang beramal soleh.
Yang berpesan-pesan dengan KEBENARAN. Yang berpesan-pesan dengan KESABARAN”... haa..kna sgt la ngn tujuan kitorang g berkempen tu..lupa lak..aku x g sorg2 taw..ktorg g satu van ada senior2 n geng2 tuzki yg super hyper iaitu mayo,effa,k.yaya n atin..ktorg g kempen kat SMK WESTLANd...aku xtaw la plak tu skola llaki smua..smpai2 sana,eh..kiri laki..kanan laki..mana dak2 pmpuan ney..nk turun dr van tu pon rasa serrrammm je..hahah..bajet cm aku ney x penah jumpa laki lak an..huhu..pastu da smbang2 ngn ckgu ain bru la taw tu sekola laki smua.n ckgu tu ckp skola tu dak2 dy pmalu ngn pmpuan..ok let see.kte tgk cmne..malu ke????hahah

then.ktorg pon setup barang2 smua.siap je ckgu ain tros g pnggil dak2 form 4 n 5..hmmm..ok la ada la bpe2 org yg mmg pmalu.yg lain hampeh..xde malu2 nye..dak2 tu best n hyper gak..tp mcm ksian gak sbb dorg agak kurg pndedahan dgn dunia luar..lg sedey sampai ada yg xtaw USM tu kt mna..huhuh..ada gak yg xtaw usm tu IPTA..hmm..apa2 pon akak doakan kjayaan adik2 smua..jom pakat2 msok USM..heheh

balikkk!!!!!!!!hahaha..tiba2 lari tajuk lak an..xpe la sbb aku terlalu excited nk balik esok..lama da taw x balik..taw2 je la Prince of Wales Island nk ke red hill kan JAUH...hahahha..mcm biasa perjalanan aku esok akn bermula dgn mnaiki bas dri sini..aku suka naik bas ney..sbb rasa cm rilex je..n syiok gak tgk ragam org ramai..kadang2 tu sgt mnghiburkan...saya ulang ye..KADANG KADANG..selalunya xpon..hohoh..motif aku balik ney sbb akak aku nk tunang...aish..aku kna bersediala dgn soklan mcm ney----->DIKLA BILA LAGI??K.YAN DAH TUNANG DAH...errgghhhh...mencik la..hadapi jela ngn tabah..jln slamat aku bagi je senyuman aku yg x bpe nk mnawan ney jd jwapan tuk soklan dorg tu...hahaha...tnye lagi..senyum lagi..sampai la dorg penat...hehehe..

owh haa..esok miss izza nk bincang tutor...errkk xbwt lg...hmm nk bwt ke ha?..hmmm yawn..hah da ngntok balik..tdo dlu lah..nite tutor..nite readers...hehehhe.


** aku : agak2 korg la kan napa org buang bayi eh?
      A : xtaw la kak..x penah lagi saya buang bayi..
       B : sbb xcomey buang la..


hahaha..loqlaq sungguh dak2 ney..jawab main2..bila kata nk bg hadiah baru la jawab btoi2...adeyh...

1 comment:

  1. seyes chomel ohh tulisan nihhhh.. ^^
    hepi holiday ! wahhh gituww . hepi studi !

    ReplyDelete