Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, April 17, 2011

hmm..camni la bila nk exam...

assalamualaikum n hye semua....

esok dah 18 april 2011...exm pon akan start dgn subjek ISLAMIC AND ASIAN CIVILISATIONS...pergh...xbley blah bunyik dy..pdahal TITAS je pon...hah?je???tak2..titas itu pon ssah sbnarnya..haha...ekceli ak x abes cover smua mnda lg..smua aku selak spintas lalu je..hmm tu pon smpt lg berbloging ngn fesbuking...aiseyh...

haa..aku taw korg pon sama an...klo pndai nk manage stdy ngn berlibur tu xpe..xde masalah pon..tp klo macam aku ney  parah skit la.sbbnye aku spend masa lg bnyak kt berlibur dr stdy..hmm pastu mnyesal kmudian hari..bak kata pepata sudah terhantuk baru tengadah..masa tu padan muka dri sndri la kan..hmm aku ney plak mcm tukul ngn pahat..nk kna ketuk paksa bru la nk bwt..dlm bab2 ney aku akn cuba lakukan sikit perubahan kearah yg lebih baik..apa2 pon kita tgk next sem apa cita..berubah ke????hahahha..slalunye HOT2 CHICKEN SHIT je..hak3..sama2 la kte berdoa dpt perubah kearah yg lbih smpurna..

okai...dkesempatan yg ada ney aku nk mntak maaf dr sekecil2 kuman kesalahan yg aku dah bwt kt sapa2 je secara langsung atau x lngsung..aku taw ak bnyak bwt slah ngn org..ramai gak yg terasa ati ngn aku..kadang2 biasala mulut ney kalau mnyusun kata tu kadang2 lancang je..mungkin ada yg boley mnerima cara aku dan mungkin ada yg x...kpada yg terima tq sgt2..yg x terima aku mnta maaf sgt2..

kat sini aku nk wish all d best lah utk sapa2 yg nk exm or yg tgh exm..aku harap kita semua dpt lakukan yg terbaik..kalau ada usaha yg berganda insyaallah ada hasil yg berganda jugak...*pesanan utk dri sndri..huhu..so, last but not least slmat mnduduki exm final and wish u all d best...smoga dpt jawab dgn tenang..^_^

3 comments: