Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, April 28, 2011

tak faham la~


***************l April 27 at 3:19pm Report
R0s?Ana xpham gn apul. ;-(
Ros Nadilla April 27 at 3:20pm
hah??knapa??ana mmg knal apul ke?
***************l l April 27 at 3:22pm Report
Ya,mmg knal dya,ana c0uple gn
Ros Nadilla April 27 at 3:24pm
eh akak tgk dy mcm da tua je..upss...akak tgk kt pic yg admin upload...hehe..so ana gf dy skrg la...myb dy xnk expose kt org ramai kot..ye la jd admin kne ade privacy...huhu..
***************l  April 27 at 3:29pm Report
Ya,tp n0w ana tgh gad0h gn dya..Ana maki dya,tp ana xsngja,ana syg dya...Ye mmg dye da tua.Tp il0ve dye. ;'(
Ros Nadilla April 27 at 3:32pm
sedangkan lidah lg tergigit ana...cewah...heheh...akak pon xtawu nk ckp apa..sbb akak xknal pon sape apul tu...akak main komen2 je...u need time to make all diz better...juz rilex okeyh...heheh
***************l April 27 at 3:34pm Report
Ana syg dya.Em
Ros Nadilla April 27 at 3:37pm
kalau syg knapa maki td ana...ana ada personal fb dy kan...msti ada punya...kan gf....it is better ana cntct dy kt situ je..xpon fon dy ke say sory...klo dkat*********** tu mcm open sgt la akak rasa...
***************l  April 27 at 3:52pm Report
0fc0zla ada,.,..Tlg ana.Ana
Ros Nadilla April 27 at 3:55pm
hmm...tlg apa??kalu boley akak tlg...
***************l l April 27 at 3:57pm Report
Gtau dya.Ana syg dya.Ana cnta dya.Plez akak..Ana gtau kt akak s0wang ja yg ana c0uple gn dya..Papa akak da bgtau dya.Akak mcg atau c0l ana kt num ney **********
Ros Nadilla April 27 at 4:00pm
ana...tu dikira akak cm da cmpur urusan ana...ana myb x kisah..tp apul???akak klo boley xnk masok cmpur...klau nasihat2 tu akak boley la kasi...ana bru je knal akak..org kt fb ney bkn senang2 boley caye ana..take note ok..lg pon xkn la kak nk bgtaw apul kt**** tu....sory akak rasa xdpt nk tlg....sory ye dik..

xfaham!!!hahaha...seyes aku xpaham ngn bdak ney..geli pon ada aku baca..aku xknal dy n aku xknal pon sapa bf dy..tba2 dtg add aku pastu ngadu...xsempat bg salam apa..tros serbu aku dowh..dalam aku dok terjebak dgn page2 yg macam cendawan tumbuh lpas hujan tu boley plak jd kes gini..fans yg sgt tergila-gilakan admin..hahah...wallahualam bissawab...aku pon xtaw la dak ney merepek mnda btol ke x...tp konsepnya kt sini,klo ada org perlukan bantuan kita, xsalah rasanya luangkan sedikit masa....hehehhe....
**apul yg bru knal>haha..sory la derr aku terpublish nama ko kt sini..malas nk cover2 kt nama ko..haha...

4 comments: