Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, April 21, 2011

lapaqqq......

salam...

5.55 a.m..hujan lebat sgt...angin pagi yg dah mmg sejuk bertambah sjuk plak aku rasa..tgh aku syiok2 tgk hujan yg mncurah2 mnyembah bumi, tiba2 azan subuh berkumandang..alahaiii...sayunya aku rasa subuh ney..rasa nk nanges pon ada..huhuh..hmm lapaq pon ada..adeyh nk selongkar makanan pon stok smua dah abes..so lbih baik aku dok diam je...

kenal siapa azali azlan???aku pon baru je knal mamat tu masa aku f5..tu pon sbb dy mai skola aku..dy la stdent yg dpt 21 A..hebat2..aku ada bca dm satu paper ney artikel pasal dy..dy kata blajar masa lapar ney elok n berkesan..aku x taw kt mana rasional statement tu..sbb klo lapar msti la mnda tu mngganggu kan??myb dy nk ckp xterlalu knyang n x terlalu lapaq kot...klo da tahap kbuloq pon dok layan buku lg..yeah mmg hebatlah anda..kalo aku mmg dah tersungkoq..huhuhuh...

okess nk habaq tu ja..hah hujan pon dah benti...lama jugak aku mnaip eh..dari ujan lebat sampai dah bernti pon...hahah..k lah aku nk g date ngn tuhan jap..chiow..


No comments:

Post a Comment