Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, April 26, 2011

walau kecewa aku terus berharap.....

Mendung berlabuh dan terbuku di hati sayu berlabuh dan berlalu..huhu..ari ney aku rasa mcm ada awan hitam atas kpala..yg mana mnunggu saat untuk mmberi panahan petir dan mmberi gegaran dgn dentuman guruh yg kuat..boley jd jugak akan turun hujan lebat yg mana sedari tadi sememangnya sudah gerimis..gerimis di lautan,
mendayung sampan ke kuala,pada rang bulan pungguk merayu menangis kesiangan...huhu ..
.ok spe yg terbaca status aku kt fb dy tawu la yg aku baru je lepas jawab killer paper iek 108..xtawu la lepas dgn slamat ke x...seyes agak kecewa ngn paper td..aku dah letak efford yg tinggi kot utk paper tu...bak kata mat lutfi 'klau org boley mabuk minum 2 botol arak..aku boley mabuk 2 ari x tdoq kot!!!'hahahah..okaii my bad..aku yg xtawu nk manage masa ngn baik..org lain stdy cool je..jawab pon slumber je..tu smua sbb dorg stdy smart bkn hard..tp aku tetap kecewa..kecewa..dan kecewa sbb aku bwt like2 je paper td..aku tgk org dpan aku effa steady je..aku tgk yi jing mnulis tanpa henti..aku???hahahha...menengok dan tros mnengok org lain...adeyh..td ada satu soklan tu taw..soklan tu agak simple..smua mnda cm boley dicari..tp mnda soklan mintak xdpat cari..sbb dy mintak head loss and aku xtaw nk bg apa kt dy sbb aku xtaw head loss tu apa..bajet xpaham english aku nk tgk la soklan version bm punya.sekali...'apakah jumlah kerugian kepala?'...errrr...pon aku xtaw gak..nmpak cam simple n lawak an soklan dy...but derr it is hard okaii..klo x xde la digelar as killer paper..huhu..
baru td aku tepon mak aku..aku ckp yg my exm was really bad..pastu mak boley bwt lawak plak..mula2 dy kata xpe la..fokus utk lain2 paper plak..pastu dy siap bg pesanan lg...'apa yg hg baca td jgn lupa plak..nnti klau paip kt rumah bocor ka tersumbat ka boley hg pebetui'..hahahha..oh mum i'm not a plumber la...but btol gak klo expert dlm smua mnda kan best..smua bnda boley bwt sndri je..huhuh...
ok la u olz..aku nk kmbali bersama my luvly iuk291..aku sgt berharap dgn harapan yg tinggi aku boley bwt n bwt dgn jayanya utk smua paper...papai..

Man jadda wajada wa man zara'a hasoda


Sesiapa yang berusaha maka dialah yang akan mendapatnya, sesiapa yang bercucuk tanam maka dialah yang akan menuainya

2 comments:

  1. aku belakon jaa depan hang tuh :P
    ayat arab tuu slalu ustaz aku sebut ! (:
    gudluck dilla . iek105 ngn ieg102 !
    aja aja fighting !

    ReplyDelete
  2. heheh,,lakonan yg bjaya,,gud luck gak!!

    ReplyDelete