Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, March 30, 2011

karok + bowling + durian

assalamualaikum smua..

waa..ari ney spnjang ari mendung...mata pun bkn main layu lg...hahha..ok ekceli aku nk update belok aku ney smlm taw..tp apakan daya kelopak mata ney rasa cm berkilo2 berat dy smlm..so aku pon mngundur diri lah dri mengupdate belok aku ney...wktu tu rasanya mnda yg paling afdhal aku buat ialah mncari kekasih ati aku bantal n katil..so aku curang sat la kt husband aku incik toshiba...hehheh..

haa..ari ney nk cita pasai smlm..smlm aku n umi,effa,mayo,ayu,ika,k.tikah n k.syida g BJ..agak dah lama la x p sana...tujuan paling utama smua nk p karok..hahah...besa lah kalo dah karok tu xkan nk satu lagu ja kan..so kami bantai 22 lagu smlm puas ati..tp bkn la utk sorg...klo sorg rasanya kluaq karok tu boley bisu sat kot...hak3..so sorg nyanyi 2 lgu cmtu..tp extra 4 lgu utk org2 bersuara artis spt effa n mayo..aku????errr...sikit je..hahah...adeyh tp yg klaka tu awal2 karok smua lagu sadis2 tahap meleleh air mata..tp last2...pergh mmg syiok jerit lah...n pnutup dangdut...errrr....hahahha..layan je...tu yg best...^^

okeh...tamat sudah karok..uppsss...belom abes ronggeng lg..hehe...then pergi layan bowling lak..
-cisss asal bola asyik senget je ney
-eeiiii....awat la p bwt longkang kt sini...
-rasa2 kena baling laju2 kot...
-eh slow n stedi ja kot baru x senget
-guna bola berat..
-eeeiiii....bnci la cmney asyik x kena ja...
hahhaha...ney la ayat2 yg brjaya aku igt masa main bowling smlm...lawak2...tp mmg bola asyik senget ja..dah tu senget masa dah nk sampai kt pin xley blah tu..huhuh...mcm2 gaya ada smlm..korg mmg sempoi lah... i loike..hehe..

smlm gak kami knduri durian lepas melahap pecal ayam n bakso...sekali skala nk berlidah jawa apa salahnya...hahha...ok pecal dy best..tp pecal restu tetap no 1...heheh...dah lama x mkn durian sekali dpt pekena semalam...pergh bestnyaaaa....nikmat teramat2 lah...tp ada gak yg x mkn...sory korg hehhee..*pngupas durian smlm is effa...yeah...kluaq urat2 jantan dy...hahah...puas melantak n ronggeng2 so apa lagi balik la...bye2 BJ..haha cm x mai dah je...^^


**hmm...smlm lepas main bowling aku terpisah sat ng diorg...phone mampos abes bateri..purse plak ada kt mayo..n aku terpikir sat..klo aku x jmpe dorg cmne nk balik..dwet ada singgit tepat2 ja dlm poket ney..nk call pakai public phone mana aku ingat num diorg...tambang balik rm1.40..adeyh mana cukup..so aku pon tggu kt luar...hmmm xde pon...masok balik jalan2 pusing2 then jumpa....wahhh alhamdulillah...klo x aku tdo BJ la...huhuhu..


2 comments:

  1. hiayyyya ! kantoi youuuuu. abeh suma urat i kua taoooo XD

    ReplyDelete
  2. hahaha...baru la nmpak gagah perkasa...ahakss..

    ReplyDelete