Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, March 29, 2011

aku dalam minoriti...

assalamualaikum smua...

ok skunk ney aku cam tgh kenyang gila sbb baru pas mkn ngn clasmate yg hyper2 + sengal2 + best gila...bfore g mkn td ktorg ada meetin...meetin pasai nk bentang program yg dah lepas n perlantikan baru organisasi...biasa la klo nk lantik2 ney mana boley main amek ja..so ada sesi undi mngundi..sesi angkat mngangkat tangan..sesi kira mngira...dan sbgainya...hahah..


ok..mula2.. undi smua smooth ja..xdak isu pa mnda pon...tp smpai kt NYDP punya part smua org dah start bising...calon ada sorg ja...pastu dorg nak bukak pncalonan lg...wut d tuuuttt...asal kna bwt cmtu??korg nk ckp mng tanpa brtanding tu x fair??hey asal masa intebiew korg x pg?asal pg x mntak NYDP??.org lain boley ada effort p intebiew mlm2 xkn korg xboley...klo nk seribu daya derr..

lg satu..hmm..ney mmg da jd trend la...undi ikot fevret..bkn ikot kredibiliti...ok myb ak cam xlayak nk ckp pasai smua mnda ney.. sbb ak ney sapa...sekecik2 jawatan pon xdak..klau nk bersuara tu pakai mic pon belom tntu org nk dgq...huhu..tp sebagai pengundi dan sbagai kelasi di dalam bahtera naungan nakhoda aku rasa aku ada hak untuk bersuara..ada hak untuk mnentukan siapa nakhoda..kami sbgai kelasi ada kuasa yg menentukan siapa layak memimpin kami...


tp bila bercakap soal majoriti...ak terpaksa akur...bak kata org rambut sama hitam..hati lain2..ok..xsmua org fikir sama mcm apa yg aku fikir...myb ada org akn kata, apa yg aku ckp ney zero xdak satu pon yg btoi...*sdeynya klo ada yg kata cmtu...huhu....
btambah sdey aku ney pulak dlm kalangan minoriti...kalau 100 sokong ada 1000 yg membangkang...haaa..lebey kurg cmtu la ratio dy...*agak hyperbola sbnarnya...hak3..


jd to olz yg baca n3 ney...klau korg nk mngundi dan perlu mmbuat pilihan...pilih seolah2 anda memilih hidup atau mati...*mksodnya pilih jgn main2 la...hehe...jgn snang judge je...nnti korg yg mnyesal..mula la korg kata mcm2...haha...terlajak perahu boleh di undur..terlajak undi????????hahahha...pandai2 la smbong eh...^^

No comments:

Post a Comment