Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, June 12, 2011

salam semua...

sedikit kata sebelum lena..bru 1 hari aku stay kt usm ney, aku da rasa cukup bosan..dan mlm ney latihan da dmulakan..seyes aku rasa blur gila.no idea.gugup.takut.worst...n kadang2 terlintas gak kt fikiran aku yg I CAN'T DO IT..mereka lbih baik dr aku..ya itu adalah hakikat..but aku masih disini utk bljar sesuatu yg baru..walaupun kadang2........ahhh..abaikan smua mnde tu..mungkin sedikit cabaran bg aku.tp... aku ttap sedikit terkilan..untuk apa???ntah ssah nk luahkan..ya aku adalah seseorg yg PENAKUT!!takut utk meluahkan apa yg terpendam.takut dgn kenyataan.takut pada perasaan..dan sedikit takut pada kegelapan..haha..hmm..malam ney serba x kena..aku rasa x selesa..mungkin aku perlu lelapkan mata..bermain di taman mimpi.mungkin akan sedikit mngubat gundah.selamat malam semua.moga mimpi indah..tidur dalam barakah.jumpa di lain masa.esoklah hendaknya.
~salam~

No comments:

Post a Comment