Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, June 12, 2011

air mata....

air mata??asal tbe2 nk cte pasal ney lak an..ekceli klo spe2 yg bce entri aku smlm rasanya boley teka kot mood aku mcm mna..tp stakat tulis dlm ney cam xpuas la..so nanges2 sikit2 la bg kasi feel sikit..haha..sebenarnya aku pun da lupa bila kali terakhir aku menangis..haaa..korg2 yg pminat drama cintan cintun ney msti slalu nanges an...slalunya drama2 ney hero mati la,cinta x kesampaian la n mcm2 lg la yg ada part2 mnggugat emosi..haa..cakap2 pasal drama ney bru aku igt bila last aku nanges..xde la da lme pun bru2 ney je..haish nmpak sgt kpala otak da karat.da lama x polish biasa la..hahah..masa tu aku nanges sebab aku tgk cita tajuk PENSIL..bkn the pencil dlm short story masa sekola mnengah dulu tu tp ney cita yg sgt mnggugat kekuatan emosi aku..huhu...bygkan la hampir setiap part aku nanges.nseb baik tgk sorg2 klau x agak sedikit segan la bila dah nanges tahap x ingat gitu..esoknya padah jugak la aku nk mengcover kesembapan mata bak org xcukup tidur..seyes nanges mmg puas..tp lpas tu mula la pening la,panas satu badan smua cukup..so xminat sgt la nk nanges2 ney...org kata wanita ney spesis yg cepat je mngalirkan air mata...ya aku salah satunya..tp bkn sbb sedih atau kecewa taw.air mata aku ney mcm dah jatuh kepada hukum wajib keluar lepas ketawa..aku klo gelak lbih2 sikit msti smpai meleleh2 air mata kuar..sgt x suka.sediakan tisu sblum ktawa spt sediakan payung sebelum hujan boleh gituwww...hahah...so nk cari celak ke maskara ke kena la cri yg water proof..klo x, x pasal2 jd gothic pulak dek kerana celak tu comot..hahahah..mcm2 sbab yg boley bwt org nanges an...dan aku nekad nk jd penyebab kpada tangisan mak abah aku suatu ari nnti...bkn nanges sbb kekecewaan tp nanges sebab terlalu terharu dgn KEJAYAAN ANAK DIORG YG BERNAMA ROSNADILA BINTI SARUDDIN...insyaallah hari itu akan tiba nnti...aku doakan readers pun sama2 mncapai impian dgn jayanya...fuhhh..rasa nk nanges pulak...huhu...sekian kata dri aku....
~wassalam~

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. wehhhhhhhhhhhhhhhhhh ! nak nak ! jup aku balej peneng aku nak . ada tak ? aku nak sangat tengok cita tuuuu

    ReplyDelete