Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, June 10, 2011

dongeng sepurnama...

datang hamba merafak sembah...salam kuhulur sekalian alam..

hmm..nmpaknya hampir sepurnama aku x update blog ney..tp siapa kisah kan?stakat blog cmni..pandang sebelah mata pon belum tentu mahu..haha..dalam masa sepurnama ney tiada berita menarik pon yg ingin aku khabarkan..semuanya hampir sama setiap hari..bermula dr terbit matahari hinggalah ia hilang dtelan kegelapan malam..ada sedikit kebosanan yg cuba2 bertegur sapa dengan ku..dan ia terlalu berjaya memikat zahir dan batinku..hinggalah aku cukup terbuai dan terpesona dgnnya di taman mimpi..zzzZZ..namun sayang seribu kali sayang..hubungan kebosanan x kekal lama dgnku..aku didatangi tiga pari2 yg cukup mnambat jiwa dan kalbu..aku kenalkan mereka sbagai kembang,hitam dan putih...mereka la pari2 yg slalu meneman aku mkn,tgk tv..kadang2 tido pon bawa bersama...aku mmg syg tiga ekor pari2 ney..tp bila dah mula beyak kencing uwekk2...haaa...tu pengawal aku yg akan setelkan..xlain x bukan adinda aku la tu...dy kena bwt smua tu sbb dy suka main ngn pari2 aku tp jaga malas..haha.kakanda ku?hmm..yg tu lg la..dah macam maharani aku tgk..kah3..tp kami bersama pun xlama..hampir sepurnama bersama kami terpaksa berpisah..aku perlu meninggalkan mereka jauh dari penglihatan mata..aku perlu gagah dan tabah menuju ke medan Prince of Wales Island demi sebuah perjuangan..setelah hampir 10800 saat berlalu..gunung ganang berjaya di daki..samudera berjaya direntasi..dan akhirnya aku berjaya bertapak di medan Prince of Wales Island..........
~TAMAT~

haa..lebih kurang camni la pari2 aku tu..tp ney gambar pinjam je..=p

No comments:

Post a Comment