Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, June 15, 2011

macam-macam daaaa...

salam semua..
hmm..aku rasa nk story kt korg satu cita la mlm ney.cita yg aku alami hari ney..aku  tak tawu la ney cita sadis ke cita lawak...huhu..klo ikutkan jadual ari ney agak pack gak la..uppsss bkn ari ney je..ari lain pun sama..oleh sebab keserabutan yg melanda,senja td aku agak kelam kabut dan terkejar2 nk mandi,nk mghrib nk bersiap g latihan pantun.so...cita ney bermula masa aku mandi td...nk dijadikan cerita boley pulak la kan aku bersabun pakai syampu td..ceh padan la aku bau cam lain macam je sabun aku pakai tu..rupa2nya dah salah amek la pulak..hajat nk mndi  sekejap je da bertukar jd berminit2 aku bertapa dalam shower tu sambil gelak kt diri sendiri..haha..masuk je bilik aku terus cita kt noriah rumate aku bwt masa sebulan ney...hehehe..dibantai gelak gak la dy...segann woooo...huhu..jgn esok aku berus gigi dgn syampu lg dah la..hehe...k la u olz rasa ngntuk lak..akhir kata selamat malam semua!!!!

No comments:

Post a Comment