Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, June 13, 2011

nora elena

nora elena adalah sebuah drama adaptasi longgar dr novel kasih yang suci yg ditulis oleh meen zulaikha..cita tu seyes aku ckp sgt1000x best..aku xlayan cita ney dr episod pertama.sbb mula2 aku igt x best sbb tajuk dy mcm xbpe nk menangkap.tp satu hari tu tgh aku bosan2 aku lepak la layan jap cita ney..aku pun mcm tgk x tgk je..masa tu da episod keberapa pun aku xtawu...tp ada dua nama ni yang terus buat aku terfokus kejap..seth tan dan nora elina..nama2 ney mcm bermain2 je dalam otak aku ney..mcm familiar..ya mmg pun..ney la nama2 yg wujud dalam novel yg penah aku baca masa tingkatan 3 ke 4 ntah..utk bukan peminat novel mcm aku ney..aku kira ney la novel yg terbest aku pernah baca..ye la seumur idup aku ada la tiga empat novel yg aku penah baca..walaupun mungkin ombak rindu,bicara hati atau mungkin adam dan hawa mnjadi kegilaan ramai tp ntah aku tertarik pulak dgn novel kasih yg suci...so mcm teruja gak la bila ada drama adaptasi dr novel ney..lebih2 lagi bila diorg letak pulak hero sekacak aaron aziz dan heroin secantik siti saleha..lakonan diorg sgt berkesan sampai buat aku senyum sorg2 depan tv.da mcm org gila je..hahahha..16 jun ney last episod utk cita nora elina..episod lepas cita ney da mula dah part2 suspen..so i can't wait for the next episode derr..huhu..walaupun aku da baca novel ney tp aku still nk layan drama ney sampai abes.mana nk taw pengarah nk bwt ending mcm lain..apa2 pun cita ney tersangatlah lah sweet..so nk tawu sweet x sweet drama ney jom kita layan sampai abes...he~..akhir kata..
slamat malam semua.

No comments:

Post a Comment