Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, March 10, 2012

pergi

    

assalamualaikum...
setiap yg hidup pasti akan mati..yg hadir akan pergi..nyanyaw n putih kucing kesayangan aku pon skunk dah xde..aku dapat kucing ni pd 10/8/2011..masa ni bulan puasa.aku igt lg adik aku yg bwk balik kucing ni dri masjid.adik aku ni simpati dia tu tnggi sikit..dia tgk kucing ni sekor2 je..dia pon trus bwk balik..aku rasa umur kucing ni bru seminggu dua mcm tu kot masa aku dpt tu..tp sayang umur kucing ni x pnjang..23/8/2011 dia dah pergi bwt selama2nya..apa lg aku ni dah mcm org meroyan mati anak pulak..menangis xyah ckp la..dua tiga hari gak kot mata aku ni dok bergenang air mata...drama sgt kau jahhh...hahha..tp seyes aku syg gila kucing ni..100% aku yg jaga mkn minum berak mndi dia..mati depan mata pulak tu..gila x sedih???ptg 23/8/2011 ayah aku tlg tanamkan kucing tu..aku dah mmg xmampu dah nk tgk..jd urusan pengebumian aku suh ayah aku je setel..dan2 pulak ptg tu hujan..mmg cerekarama tv3 sgttt...haha..skrg dah 7 bulan nyanyaw xde..dah lama tp rasa mcm smlm je kisahnya...R.I.P nyanyaw...



bawah ni plak putih..pon dah xde..bru2 ni kna lnggar depan rumah aku..tp aku xde masa ni..kucing ni lama la jugak kitorg bela..ni kucing bersama..kak long ngn adik punya kucing jugak..so aku xde la sedih sgt...like2 je..haha..






 kucing2 aku mmg kuat posing..hahahhah

2 comments:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete
  2. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete