Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, March 9, 2012

janji

assalamualaikum n slmt pagi semuaaa!!!
terjaga diawal pg dan xtawu nk buat apa..so jenguk2 lah blog yg dah berhabuk ni..dah lama x update.sibuk?x pon..kemalasan yg mengatasi segala-galanya sebenarnya..huhu..banyak cerita yg dah basi klau aku nk cita pon..tp bnyk jugak cerita yg aku nk kongsi tp aku sendiri dah lupa..haiyooo...cuma pg ni tiba2 teringat kata2 en.rahman kalau x silap..'kalau lembu berpegang pada tali,manusia berpegang pada janji'...haa ni gara2 dok mnyinggah kat booth ASNB kat area dewan kuliah la pg td..dah tersangkut..dgn keadaan yg merimaskan selepas meredah hujan dgn payung yg sini sana tercabut aku layankan je apa encik tu ckap.asalnya aku nk g kelas.last2 kelas cancel.kuciwa!!klau nangis masa tu mawu lg lebat dr hujan yg turun tu..hahha..lupa pulak.masa tu klasmet aku mayo ngn ummi pon ada..kebetulan jumpa..aku berkira2 jugak utk bukak akaun baru..tp pikir2 balik nantilah kot..alang2 nk melabur biar besar nilainye..hahha..*org tamak slalu rugi*..tp aku x buat keputusan pon masa kat booth tu..kitorg amek jalan utk blah dri situ..tp nk blah tu bukan mudah..nama pon dah tersangkut..so apa lagi kluar la ayat2 keramat pusaka nenek moyang yg sgt terkenal dan diguna pakai..'xpelah encik...kami pikir dulu nnti kami dtg balik'..itu sebab yg encik tu boleh keluar pribahasa baik punya kena setepek kat btg hidung..tp kami xdela janji pon nk mai balik..stakat ckp insyaallah je..tapikan...dulu kat sekolah kak2 senior penah ckap..janji ngn insyaallah ni sama je..cuma kalau kita janji kita akan bawak janji tu sampai ke mati..kalau kita dah mati pun yg hidup kena tunaikan janji kita..insyaallah pulak pemutusnya adalah maut..maksudnya janji yg kita buat tu terputus pada hembusan nafas kita yg terakhir..so slagi kita hidup kita kena tunai kan la...allahualam..aku cuma sampaikan apa yg aku penah tawu je..hmmm...pg ni ada kelas kat area2 dewan kuliah tu..rasa2 encik rahman tu xcam kot kami2 ni..hahha...

1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete