Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, December 26, 2011

mimpi

salam semua..

malam td dapat satu mimpi. mimpi main2 ngn ular..pastu kena patuk..terus terjaga.kata org tua2 klo mimpi kena patuk ular ney maksudnye ada kaitan dgn jodoh dah nk sampai..ape lg tgh2 mamai tu sempat lg senyum  sampai ke telinga..pastu tdo balik dgn harapan dpt mimpi yg lebih indah..hahahha...mmg bengongkan..mood menggatal tu sentiasa ada x kira la time bila pon..masa tdo jadik..hahahha...

**okess ney ada beberapa fakta yg aku baca pasal mimpi bru2 ney..fakta ke mitos ke ntah la..
-x ada manusia yg x pernah bermimpi..
-mnusia x akan igt 100% mimpi mereka..
-kita hnya akn mimipikan perkara2 yg kita pernah lihat..
-ada org yg korg x kenal wujud dlm mimpi korg..(korg mmg x kenal org tu..tp hakikatnya korg pernah nmpak org tu..cuma sedar atau tidak.
-walaupun org buta xpernah melihat..mereka tetap bermimpi..tp mimpi kita xsama dgn org2 yg normal..

ada bnyak lg..aku dah cuba cari blog yg aku baca dulu..tp x jumpa.so aku tulis apa yg aku igt je..hehe..

No comments:

Post a Comment