Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, November 16, 2011

malang di aidil adha

salam semua..

bosssaaannn..haha..bkn xde kje..tp aku bosan nk mengadap buku2 ney..bosan nk bwt tutorial..bosan nk stdy..aku bosan berfikir..boleh x mcm tu??hahahha..astaghfirullah..nti tuhan tarik nikmat dy bg kat aku ney padan muka..huhu.bkn bosan sbnarnya tp lebih kpada malas..ok intro yg mmg xdak kaitan ngn tajuk..haha..

sbnarnya aku saja nk cita pasal hari raya haji ritu..nasib aku agak x baik la..bak kata org sudah jatuh ditimpa tangga..mana taknya, hari raya pertama tu kan hujan lebat pagi2 lagi.tp mak aku nk gak ajak g beraya sbb dy kata klo x pg2 pagi2 ney nti x smpat nk beraya sbb ramai org dtg rumah..actually, kat kampong aku tu sederet tepi jln tu sedara mara aku ja..umah aku plak dekat ja ngn umah tok aku..jd ramai la yg akan dtg menyinggah..nak dijadikan cita boleh plak aku jatuh hari tu..slide turun bukit.brek pakai tangan.mmg terbaik la kan..jadi ney la hasilnya----->
                                         
    

  haa..tu la dia..xdak la teruk pon..saja over nk cita..haha..

ok setel cita raya pertama..raya kedua plak, aku, abah ngn adik aku plak keracunan makanan.aku la yg kena dulu.masa tu nk balik kampung..tba2 lak perut aku memulas2 pastu muntah2.so x boley la aku nk ikot..kena la tinggal kat rumah..igtkan sakit perut biasa ja..then petang tu mak call tnya dah ok ka?sbb abah ngn adik pon jdi sama gak..mak suh la aku siap2 sbb diorg balik pulak sbb nk amek aku g klinik skali..pastu dpt tawu yg ktorg keracunan mkanan..ntah apa yg aku mkn pon xtawu la.naseb baik x kna tahan..esoknya baru balik kampung..untung kampung dekat..hehehe..





No comments:

Post a Comment