Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, November 15, 2010

tensi...tensiii

arrghhhh....cilakak lu...pg2 lg da bg aku tensi..vavi la kau..upsss..spe2 yg terbaca n3 dlm blog aku ney n nk judge ak bkn2 sbb ak mncarot2.. ak warn awal2 lbey bek xyah...sbb nti korg 100% akn salah nilai aku..klo mlalui pnulisan kt blog ney la...slalunye mnde yg ak post ney slalunye bkn ikot akal..tp more on ikot prasaan...klo korg yg bce,then kte ape yg aku tlis dlm n3 sblom2 ney 2 btol..mksodnye walopon ikot prasaan aku still waras la an...hahaha..pg ney ak rse serabai sgt..hmm..ntahla..myb sbb tdo lmbt..tp bkn ak xbiasa..pling kureng skali ble pg2 ney gak la ak da mncemarkn status fb aku dgn kgeraman yg bkn calang2 lg..tp cdey xde org nk komen pn..huhu..ouh..haaa...ariney last pper b4 cti rye aji..ak mmg xsbar nk abiskn.aku NAK RAYA!!!!!!!haha..alapak!!!!!!bru aku sedo ak xabes cover math lg r..cait ade ati ak nk feelin2 kt sni plak an..klo ikot ati blonggok lg mnde ak nk tulis..tp..hmm 2 la..tdo lmbt tp xs2dy pn..huhu..so ak kne chow dlu..see ya!!!

No comments:

Post a Comment